środa, 9 marca 2016

Konkurs Queen of Poland w Gran Canarii

Miałam wielką przyjemność znaleźć się w gronie finalistek konkursu Queen of Poland!

Tegoroczna gala finałowa odbyła się w... Gran Canarii!

Zakochałam się w tym cudownym, słonecznym miejscu i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę.

Przeżyłam niesamowitą przygodę, zdobyłam nowe doświadczenie, poznałam nowe, inspirujące, fantastyczne osoby i przede wszystkim świetnie się bawiłam. :)

Dziękuję wszystkim!


Oto fotorelacja z tego pobytu:





Wszystkie finalistki



 Przed wylotem z Warszawy







 Nauka gry w golfa




 Tuz po przylocie do Gran Canarii

 turystki ;)








 Widok z mojego pokoju hotelowego


 Gran Canaria z lotu ptaka




W sukniach ślubnych Maggio Ramatti

 W sukniach Attraction Paris
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz